.

wtorek, 16 grudnia 2014

Sława, splendor oraz chwała

Jeszcze nic nie zrobione a już prasa rozpisuje się o morskich przygodach, odkrywaniu nieznanych lądów walce z piratami czy też ujarzmianiu rekinów.


Trochę nie bardzo ale ostatnio byłem na boatshow i spotkałem się z innymi wariatami którzy budują bądź już zbudowali Setki. Prócz samych targów miałem przyjemność spotkania się z moim kolegą sternikiem z firmy - Adamem. Udało mi się także spotkać Tomka Turskiego który już zdążył gościć w moim garażu nim się poznaliśmy osobiście Blog Tomka Na targach zamieniłem kilka zdań z legendarną Brożką która wraz z Szymonem Kuczyńskim przepłynęła Atlantyk na Setce - zewoceanu .Samo spotkanie budujących pomogło mi dowiedzieć się wielu rzeczy dotyczących budowy. Jako najmłodszy uczestnik nie mam takiego doświadczenia co "starzy wyjadacze" a po spotkaniu pozostała w głowie myśl "Spinaj poślady i weź się za robotę, to nie klasa optymistów i nie regaty po Martwej Wiśle". Jeszcze wiele nauki przede mną. Oraz wieczorów spędzonych nad Meluzyną.

Ze spotkania prócz wspomnień zostało to pamiątkowe zdjęcie naszych tajnych obrad na stoisku magazynu Wiatr.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz