.

czwartek, 5 marca 2015

Wracamy po przerwie ! :)



Nie żeby nic się nie działo.




W ostatnim czasie poprawiłem trochę formę, pobiłem swój życiowy rekord i ukończyłem bieg piastów na 62 pozycji w kategorii 20 - 30 lat (50 km) no i .... znalazłem kolejnego sponsora !!! :)








Firma Yacht Constructions z Gdańska ofiarowała mi stal 316 niezbędną do wyprodukowania sztagownika, podwięzi wantowych oraz innych elementów które jestem w stanie wykonać sam. Wielkie podziękowania należą się Panu Damianowi za pomoc.


Wczoraj wróciłem do laminowania. Znów życie pokazało ze królem laminatów to ja nie jestem, ale jakoś poszło. Pewnie kilka bubli do załatania wyjdzie ;) mam nadzieje dziś skończyć laminowanie i zacząć myśleć o szpachli. Dla przypomnienia zestaw podstawowy tkanina proszkowa 400g/m Epidian 6011 + Tff

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz