.

sobota, 10 stycznia 2015

Dziobnica + ukosowanie

Budowa uczy pokory. Nie zbuduje się porządnego jachtu ani szybko ani łatwo. Na szczęście udało mi się zrobić nową dziobnicę i ustawić ją w pożądanym miejscu. Pion jak i poziomnica wskazują że to jest to przez duże T i duże O !

Skleiłem także to "dziwne drewienko" o które oprze się dolny wzdłużnik.
wkleiłem w gniazda 3 pary wzdłużników idąc od pokładu reszta jeszcze poczeka. Wziąłem się za ukosowanie. Oj to zajmie chwilę... może w przyszłą sobotę zacznę poszywanie. Czas rozejrzeć się za śrubami.

Miałem dziś też gościa w stoczni Goplańskiej. Pewien Pan planuje budować setkę i chciał zobaczyć ją "na żywo" miło i fajnie :) oby przybywało setek ! (w portfelu paradoksalnie ubywa) ale jak to mówią "Kto ma statki, ten ma wydatki"

Sobota była leniwa. Na robocie spędziłem tylko 6 godzin :)













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz